بهاربهار، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

بهانه ما بهار

آیااااااااااااا؟؟

1391/11/1 2:09
نویسنده : مامان بهار
226 بازدید
اشتراک گذاری

دقایقی که در خواب ارامی مادرت وقت دارد که با سرعت برق و باد خانه را نظافت کند، لباسهایت را بشوید، به خودش برسد، آشپزی کند، تلفن های واجب را بزند ،بنویسد ،وبلاگ به روز کند تغییر دکور دهد، حساب و کتاب کند ،مال خودش باشد، مال مادرو پدرش باشد، مال همسرش باشد، به دوستان قدیمی اش لااقل اگر زنگ نمیزند اس ام اس بدهد، اگر وقت اضافه آورد کمی فکر کند به آینده شغلی وتحصیلی اش، به علایقش، به آرزو هایش به کارهای خوب و بدش به اشتباهاتش، کمی هم بخوابد و خستگی درکند و........هزار کار دیگر که معمولا یادش میرود.

 

کلمه" دقایق" سطر اول این پست مصداق واقعی خواب های بهار من است..

 

من نمیدانم اما فیاسوفانی که میگویند:

" مادر های گرامی برای سلامت خودتان وقتی بچه خوابید شما هم بخوابید"

بچه شان در شبانه روز چند ساعت میخوابد که هم استراحت میکنند هم به تمام کارهایشان میرسند؟؟اصلا اینها بچه دارند؟یا اگر ندارند تا به حال بچه دیده اند ایا؟؟؟؟

 

 

پانویس:گاهی ترجیح میدهم در ان دقایق تکرار نشدنی ،بهارم را به تماشا بنشینم و بس. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مرجان مامان آران
4 بهمن 91 0:00
اخ گفتیییییییییییی واقعا باید همه کار بکنیممممممممممممممممم
ولی بازم راست گفتی بعضی وقتا میخوام نگاهش کنمممممممممممم تا اخرررررررررر
بهار خوشگلمووو بوسسسسسسس


مامان مائده
6 بهمن 91 18:34
دوستم شما بهتره توی هممون دقایق کم قبل از هر کاری موهاتو که از دست گلبهار خانم شاخ شاخ میشه رو سریع صاف کنی . ولی در مورد اینکه بهار پاهای خوشمزه شو میخوره اینه که اون خواهر یا برادر ازت میخواد بهتره زود تر ارزوشو براورده کنی .
مامان فرنیا
9 بهمن 91 13:04
من هم همیشه همین را میگم مطمئن هستم انهایی که این حرفها را میزنند اصلا از بچه و بچه داری چیزی نمی دونند
اصلا بعد از بچه دارشدن دیگه مادر میشی و این یعنی دیگه هیچ وقتی واسه خودت نداری
راستی قدیما با هفت هشتا بچه چیکار میکردند اصلا چطور بعد از 2تا بچه وقت میکردند تعداد بچه ها را 8تا کنند؟

واقعا...
فاطمه
17 بهمن 91 15:29
الان از همون لحظه هاس بهار...
احسان کوچولوی منم خوابه و هزار کار نکرده و هزار راه نرفته...
خدا نگهشون داره واسمون ... که تو دقایقی هم که خوابن دلتنگشونیم


فاطمه جون فکر کنم این از بد شانسی منه که حالا که بعد از مدت ها پیدات کردم دو سه ماهی نبودم
احسانو ببوس
ضمنا با نظرت موافقم
مریم مامان محمد امین
26 بهمن 91 19:34
خواب محمد امین خدا رو شکر بد نیست. ولی من نمی دونم تو زمان خوابش هیچ کاری نمی تونم بکنم. بسکه میترسم بیدار شه!


اینم یه بعد قضیس گلم
مریم مامان محمد امین
3 اسفند 91 10:12
بابا مامان خانوم یه مطلب جدید بزار دیگههههه




سلام واقعا شرمنده ام چشم


زهرا
16 اردیبهشت 92 3:13
کجاییییییییییییییییییی تو دختر چرا نیستی؟


شرمندهههههههههه
طلا
16 اردیبهشت 92 3:16
چه باهاللللللللللل
شرر
16 اردیبهشت 92 3:17
میگم شوهر پولدار تاثیری رو این مشکل نداره؟


داره ؟ نداره؟
مطمئنا پول یه سری مشکلاتو حل میکنه اما به نظرم وقتی همسر ادم همدردش باشه و کنارش همراهیش کنه خیلی مهمه چون با داشتن چند تا مستخدمم باز خیلی مسئولیتهای بچه با مادره و هر چه سعی کنه باز این خلائ رو داره
تارا مامان یاسین
16 اردیبهشت 92 3:22
چقدر جالبه که ما همه هم احساسیم انگار خدا هممونو یه جور آفریده اما خوب من زیاد ناراحت نمیشم چون خونم کلا یه جورایی همیشه قاراش میش بوده هههههههههههه
سوسو
16 اردیبهشت 92 3:25
این روزا گذراس ادم یه روز دلش میتنگه من این جوری خودمو آروم میکنم اما واقعا خوب نوشتی