بهاربهار، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

بهانه ما بهار

در آستانه دو ماهگیت

1391/9/29 16:42
نویسنده : مامان بهار
171 بازدید
اشتراک گذاری

 

ترانه دو ماهه من ارام آرام قد میکشد و بزرگ میشود و در کنارش به قول بقیه من دارم کوچک میشوم

قد بکش نازنینم رشد کن وبزرگ شو تنها چیزی که دارم شیره جانم است که برای رشد و سلامتت به تو هدیه میکنم

شیر که میخوری خیره خیره نگاهم میکنی فهمیدن حرف های نگاهت بسیار سخت است و من تنها میتوانم در جواب نگاهت خیره شوم به چشم های نازنینت و آرام ارام برایت ترانه بخوانم.............

جان مریم چشماتو وا کن سری بالا کن منو نگاه کن در اومد خورشید

شد هوا سپید وقت اون رسید که بریم به صحرا بهار

وای نازنین مریم بهار

باز دوباره صبح شد من هنوز بیدارم کاش میخوابیدم بهار

تو رو خواب میدیدم بهار

بوته غم توی دلم زده جوونه دونه به دونه

دل نمیدونه چه کنه با این غم بهار ،نازنین مریم بهار

بازم شده فصل درو مال منی از پیشم نرو بیا سر کارمون بریم دروکنیم گندما رو

گندم و جو توی دلم زده جوونه دونه به دونه

دل نمیدونه چه کنه با این غم بهارٍ، نازنین مریم بهار

 

نزدیک به دو ماه است مادر شدم روزهای سخت اما شیرینی را پشت سر گذاشتم و روزهای سختر تر و شیرین تری را پیش رو دارم در کنارتو                    

 دخترم دو ماهگیت مبارک

دیر نوشته٢٧/٦/٩١

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)