بهاربهار، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

بهانه ما بهار

به اندازه سه ماه و نیم با ما بودن

1391/9/29 16:36
نویسنده : مامان بهار
231 بازدید
اشتراک گذاری

 

از وقتی پاییزآمده همه چیز خیلی سریع میگذرد ،به سرعت باد داری رشد میکنی دخترم و من تنها فرصت دارم که بزرگ شدنت را نگاه کنم بدون فرصتی حتی برای نگاهی دوباره

شیر خوارگیت در حال عبور است نازنین من همان طور که نوزادیت سرامد.گاهی فکر میکنم که چه عجیب است این روزها که حتی فرصت نگاشتن ندارم هر روز زیباییهای بیشتری در وجودت نمایان میشود و فرصت دیدن آن گاهی به اندازه لبخندی ست که گوشه لبمان مینشیند و بعد زیبایی بعدی

خدا راشکر میکنم که اینچنین توانایی و سالم که اینچنین هوشیاری و زیبا

که اینچنین........... هر چه بگویم کم گفته ام مادر ازتو که هدیه خدایی

سه ماه و نیم از با هم بودمان گذشت و در استانه تولد پدرت در ابان ماه 1391 سه ماه و نیمه شده ای در این مدت چیزهای زیادی دیده ای و شنیده ای و اموخته ای ........

به اندازه سه ماه و نیم با ما بودن

دیر نوشته١٤/٨/٩١

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)