بهاربهار، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

بهانه ما بهار

کشف بزرگ

1391/9/29 16:35
نویسنده : مامان بهار
259 بازدید
اشتراک گذاری

دکترها بتای خونمان را اندازه میگیرند برای اثبات مادر شدن

بالای 20 که برود بارداریم..............

کشف کرده ام بارداری یعنی ترشح یک ماده خیلی عجیب از غدد مادری که تا به حال دانشمندان و زیست شناسان این غدد را در بدن زنان پیدا نکرده اند این غدد از زمان آفرینش یک زن در بدن او خاموش میماند و وقتی بتا بالا را رود مثل یک آتش فشان فعال فوران میکند و آن ماده خیلی عجیب که نامش را گذاشته ام هورمون های مادری از آن ترشح میشود و هر چه بتا بالاتر رود و روزها بگذرد این ماده هم بیشتر ترشح میشود حتی روزی میرسد که رشد بتا در بدن متوقف یا کم میشود ولی هورمون های مادری همچنان در حال افزایش است گاهی اوقات در بعضی زنان شروع فوران آتشفشان با کمی تاخیر یا مقاومت بعد از شروع رشد بتا اغاز میشود ولی به هر حال دیر یا زود روح و جسم تسلیم افزایش این هورمونهاست..........

از زمانی که بتایم مثبت شده،عجیب هورمون های مادریم رو به افزایش است دلسوزیها، نگرانیها، حمایتها، بیتابیها، دلواپسیهای بی دلیل ،علاقه بی تمام، فراموش کردن خودم و عشق بی حد اینروزهایم به بهار همه گویای این مطلب است.

آی دکترها به دادم برسید دارم میمیرم برای دخترم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مینو
29 آذر 91 19:12
خوش تیپ خاله
مامان فرنیا
13 دی 91 7:34
با نوشته هاتون کاملا موافقم من هم از وقتی مادر شدم تنها فکر و ذکرم شده دخترم و عشق به بچه ها درحالیکه قبلا ا صلا سراغ بچه ها نمیرفتم و اینقدر بی علاقه بودم که میترسیدم بعد بچه دار شدن هم همین وضع را داشته باشم اما شما چه خوب گفتید بعد از بتا دار شدن هورمون مادری ترشح میشه


خوب خدا رو شکر که بالاخره یکی حرف منو تایید کرد پس کشفم یه قدم به حقیقت نزدیک شد اگه همینطور پیش بره میتونم تو رکوردای جهانی ثبتش کنم
خوشحالم که عشقت به بچه ها بیشتر شده چون ورود به دنیای فرشته ها ما رو از دنیای پر از دروغ و سیاه امروزی رها میکنه.