بهاربهار، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

بهانه ما بهار

یک ماه است با مایی

1391/9/29 16:56
نویسنده : مامان بهار
239 بازدید
اشتراک گذاری

انگار همین دیروز بود که آمدی..............

هر چقدر روزهای سخت بارداری و دوری از روی ماه تودیر گذشت روزهای آمدن وهم نفس شدنت با ما به سرعت چشم به هم زدن میگذرد.

یک ماه گذشت نازنین من

یک ماه درد بخیه و به زخم نشستن سینه ها ومرهم آرامش آغوش تو

یک ماه دل دردهای شبانه تو و اشک های بی قراری من

یک ماه ناباوری داشتن تو و دلگریمیهای پدرت

یک ماه شب بیداری وراه بردن و همراهی با تو

و بالاخره کم کم داری به این دنیا عادت میکنی

میدانم چقدر برایت سخت بوده است جدا شدن از دنیایت دخترم

میدانم زمینی ها را مثل فرشته ها دوست نداری

میدانم آغوش خدا برایت بسیار گرم بوده است

میدانم که خو گرفتن به اینجا برایت آسان نیست

اما آمدییییییییییییییییییییی

او فرمان داد  و من و تو هم آغوش شدیم 

 شیره جانم را مایه ارامشت قرار داد و تراآرام در آغوشم گذاشت

بدان که تمام شب بیداری ها تمام دردها و تمام ضعف و بی حالی هایم را دوست دارم به عشق بودنت  

بدان که میترسم ازبزرگ شدنت وتمام شدن این روزها که این چنین چنگ میزنی به وجودم و من تنها حامی زمینی ات هستم

بدان که تمام درد و رنج دنیا ارزش یک لحظه مادر شدنم را دارد

در آغوشم آرام بگیر دخترم دنیا آرام است و من تو در آغوش خداییم درست است که حالا یک آغوش با او فاصله داری اما خداوند قول داده است سفت بغلمان کند.

دیر نوشته ٢٩/٥/٩١

 

 

١٢ روزگی بهار خانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهره مامی ژوان
9 آذر 91 17:21
سلام به مادر بااحساس. عالی بود، عالی گفتی. بهترین و عاشقانه ترین لحظات رو برای شما و بهار نازنین آرزو می کنم. اگر دوست داشتین به ما هم سر بزنید.... مرسی


سلام شما اولین خواننده وبلاگ بهار هستید دخترم الان 4 ماهس و وبلاگش رو تازه دارم میسازم خوشحال شدم از آشناییتون دوست دارم بهتون سر بزنم اما ایمیلتونو نذاشتید وبلاگتونم پیدا نمیکنم






mahsa
1 دی 91 11:14
azizam mese fereshteha mimone bos
ساناز
2 دی 91 8:40
سلام به بهار و مادر با احساسش. وقتي احساس قشنگتون رو با كلماتي اينچنين عاشقانه بيان كردين اشك تو چشمام جمع شد. لحظه هاي شاد و آرومي رو هميشه براتون ارزومندم. به اميد روزي كه منم بهارمو بغل كنم :-)


سلام ممنون ایشالله اگه منتظر نینی هستی خدا یه صالح و سالمشو بهت عطا کنه عزیزم
باباي بهار
26 دی 91 13:29
خيلي زيبا اون روزا رو به تصوير كشيدي. خوندن اين متن احساسات متناقضي را كه يه پدر و مادر توي اون هفته هاي اول تجربه مي كنند رو با يه قلم بسيار لطيف و زيبا توصيف مي كنه. عالي بود عزيزم!

ممنون از اینکه انقدر دقیق پر گویی هامو میخونی
واقعا روزهای سخت اما زیبایی بود و سختی هاش با وجود تو برای من گوارااااااااااا