بهاربهار، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

بهانه ما بهار

دومین یلدا با بهار

1392/10/8 15:29
نویسنده : مامان بهار
229 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

آخرین شب پاییز را جشن میگیریم

تا یادمان باشد گاهی حتی باید

یک دقیقه بیشتر با هم بودن و شب نشینی بی ریا را جشن گرفت

 

 

 

 

 

 

 

 

الهی شکر

 که در این شب کنار هم بودیم و سفره ای کوچک در خانه گرممان پهن کردیم

یادمان باشد

که شبهای سرد و طولانی در پیش هزاران مهمان بی سر پناه و خیابان خواب دارد

یادمان باشد سفره امشب شاید در خانه همسایه نباشد و مرد همسایه شرمنده زن و فرزند

یادمان باشد پدر و مادری که امسال مهمانشان بودیم شاید سال بعد نباشد

و یادمان باشد که اگر ما دور هم جمعیم هزاران نفر در خانه سالمندان و بیمارستان و ..چشم انتظار عزیزانشان هستند

خدارا برای همه چیز شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان فرنیا
10 دی 92 8:30
دل مهربونی دارید از وقتی مادرشدم همیشه اینجور مناسبتهادلم میگیره که چقدر بچه هایی که همسن دختر من هستند اما شاد نیستند و این سخت ترین لحظات برای مادر ان بچه است خدا همه آدمای بی کسو سر و سامون بده بخصوص بچه ها رو که از خودشون هیچ قدرتی ندارن من اصلا نمیتونم غصه یه بچه رو تحمل کنم
مامان فرنیا
10 دی 92 8:32
شما که بسیار با سلیقه تر و هنرمندترید مثلا با این وروجک نازتون اینقدر خوشگل تولد گرفتید و الان هم که این سفره یلدایی را تدارک دیدید راستی یک فضولی شب یلدا و این تدارکات فقط برای خودتون سه نفر بود یا فامیل هم پیشتون بودند؟ نه عزیزم من فقط برای بهار این سفره رو چیدیم بعدم چند تا عسک و بعدشم سریع جمعش کردیم چون بهار خانم بسیار هیجانزده همه چی رو دست کاری میکرد و خیلی جالب اینکه گرسنش شده بود نشته بود ماهی میخورد بعد از عکاسی هم انقدر انرژی از دست داده بودم که بدون خوردن شام رفتیم خونه بزرگترا و شب یلدا با اونا گذشت در مورد سلیقه هم باید بگم من اصلا به تعارف نگفتم واقعا از صمیم قلب ازتون تعریف کردم باور شاید نکنی اما تولد بهار یا همین سفره یلدا که دیدید با وجود بهار خانم و دست تنهایی من خیلی خیلی برام سخت بود اما دلم میخواست بهار هم این یادگاری ها رو داشته باشه و خدا هم کمک کرد ...
مامان دنیز
15 دی 92 1:24
یلدا مبارک
مامان بهار،مهرنگار
21 دی 92 2:54
چه یلدای خودمونی.همیشه در کنار هم باشید.ممنون سر زدی اگر موافقی تبادل لینک کنیم. ممنون لینک شدید