بهاربهار، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

بهانه ما بهار

فرنیای واقعی

1392/10/4 1:31
نویسنده : مامان بهار
302 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز بالاخره بعد از مدت ها انتظار دختر کوچولوی مورد علاقمو دیدم

 

 

 

مونده بودم برم به مهمونی افطاری شرکت یا نه آخه هنوز وسط اسباب کشی و شلوغی هاش بودیم امااین مهمونی تنها فرصتی بود تا فرنیا جونو ملاقات کنم و بالاخره رفتیم

 

 وقتی وارد سالن شدم بی اختیار چشمم دنبالش میگشت و از اونجا که جوینده یابندس تو یه چشم به هم زدن پیداش کردم و به اغوش کشیدمش و مهم تر از همه اینکه مامان فرنیا هم دقیقا همون جوری بود که فکرشو میکردم یه جوری با هم روبرو شدیم که انگار مدت هاست با هم دوست هستیم و البته که هستیم...........

 

 

البته داستان ما همین جا تموم نمیشه

مامان و بابای فرنیا جون زحمت کشیدن و چند روز بعد ما رو مهمون خونشون کردن و منم یه دل سیر فرنیا جونو دیدم

اینم عکسا که میدونم خیلی خیلی دیر شده

 

زهراجون-بهار ناز-فرنیا گلی خانم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرنیا
4 مرداد 92 16:20
اخه مامانی این چه وضع شه ما که اصلا نفهمیدیم این دختری متولد چه روزیه
ولی اگه 3مردادی باشه که عالیه اخه من هم 3مردادی هستم


بهار متولد 29 تیر ماهه
البته شما که همیشه به روزی حق داری منو سرزنش کنی...
یه کمی گرفتار اسباب کشی هستم