بهاربهار، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

بهانه ما بهار

جشن دندون موش موشکم

1392/3/25 16:13
نویسنده : مامان بهار
1,043 بازدید
اشتراک گذاری

 

11 اردیبهشت امسال با خاله هات و زندایی هات ودوستای مامانی و کلی نینی جمع شدیم دور هم و رویش اولین دندون موشی هاتو جشن گرفتیم البته شما خیلی بیحال بودی و کلی گریه کردی و درست چند دقیقه قبل از شروع جشن خوابیدی ولی به هر حال این رسم قدیمی رو برات انجام دادیم تا به قول مامان بزرگا راحت تر دندون درآری کوچولو

 

 

 

 

 

دیر نوشته ١١ اردیبهشت ٩٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان فرنيا
11 خرداد 92 9:44
چه جشن قشنگي كه من نتونستم براي فرنيا بگيرم چون اصلا اين جشن دندوني را اينجا در تهران شنيدم و ما اصلا چنين جشني نداريم اما رسم قشنگي است كاش من هم زودتر با اين رسم اشنا شده بودم
ايشالله تمام دندوناش زود زود و بي دردسر در بياد


مرسی خالش
مامان فرنيا
11 خرداد 92 9:46
خواستم براي پست روز پدر كامنت بگذارم اما وقتي ديدم باباي بهار انجا كامنت گذاشته ديدم خيلي قشنگتره كه ان پست فقط مال شما باشه مال بابا، مامان و بهار كوچولو


مامان فرنيا
21 خرداد 92 13:17
سلام يك بازي وبلاگي هست چندتا سواله كه جواب ميديم و بعد سه نفر را به اين بازي دعوت ميكنيم من شما را دعوت كردم اخه خيلي زيبا مينويسيد ميشه گفت سوالات خيلي ساده بچه گانه است مثل دنياي بچه ها اما مشتاق ام جوابهاي شما را ببينم البته اگه دوست داشتيد در اين بازي شركت كنيد


سلام
اکی چطوری باید شرکت کنم
ضمنا وبلاگتو به سختی میشه باز کرد فکر میکنم عکساتون خیلی پر حجمه
مامان فرنيا
22 خرداد 92 7:34
سلام سوالات توي وبلاگ من هست از انجا كپي كنيد و بعد توي يك پست به نام بازي وبلاگي به ان سوالات جواب بديد در مورد عكسها فكر كنم بايد عكسها را توي ادامه مطلب بگذارم كه صفحه زودتر لود بشه
تارا
1 تیر 92 15:33
مبارکهههههههههههههه
غریبه
1 تیر 92 15:34
چه میز زیبایی بهارخانم جشن دندونیت مبارکت
سارا
1 تیر 92 15:34
آخی بهار از اول تا اخر خوابید مبارکه عزیزم انشالله جشن عروسیش
مریم
1 تیر 92 15:35
عزیزم اولین مرواریدات مبارکت جشن خوشگلتم هم چنین
sondos
9 تیر 92 0:56