بهاربهار، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

بهانه ما بهار

مهمونی فرشته ها

1391/10/20 23:48
نویسنده : مامان بهار
292 بازدید
اشتراک گذاری

 

بهار و دوست جوناش تا حالا دو بار دور هم جمع شدن و دیدارهاشونو تازه کردن
چشم ننه هاشون روشن

 

 

 

 

اولین دورهمی (دو ماه و نیمگی دخترم)

 

 

 

 

فرشته ها:

آرشیدا-محمد سام- رایان

درسا-بهار-سلما-آیسان-مانلی

 

 

 

 

 

 

دومین دور همی(پنج ماهگی دخترم)

 

 

 

 

فرشته ها

(به جهت چرخش عقربه های ساعت)

آیسان-رایان-بهار-سرمه-مانلی-شایان- محمد سام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

جمال همكار بابايي
12 دی 91 17:12
سلام بهار خانم
چند روز قبل نيز برات نوشتم ولي گويا ثبت نشده بود شرمنده. اميدوارم وقتي بزرگ شدي و اين مطالب رو خوندي و فهميدي بابا و ماماني چقدر برات زحمت كشيدند هميشه قدردان زحمات اونا باشي. البته حسابي پوست بابايي رو بكن كه بدجوري داره اينجا ما رو اذيت مي كنه منتظر اذيت كردن هات هستم . راستي به است فرنيا گلي من هم سر بزنيد
http://www.farniagoli.niniweblog.com/

خيلي ممنون عمو كه به وبلاگم سر زدي. من دوست دارم يه دختر خيلي خوب براي مامان و بابام بشم و قدر زحمتاشونو بدونم.
مامان فرنیا
13 دی 91 7:30
سلام خوشحال شدم باهاتون اشنا شدم عجب دختر نازی با اینکه مدتهاست توی نت مینویسم اما هنوز توی این درو هم جمع شدنهای کوچولوهای همسن شرکت نکردم چقدر خوش شانس این دختر که مامانش از همین سن براش این همه دوست پیدا کرده



سلام مامان فرنیا جان
منم خوشحالم از اشناییتون
قبل ار اینکه به وبلاگ بهار بیاید من به وبلاگ فرنیا جون اومدم و نوشته های پر از انرژی تونو خوندم ولی متاسفانه به خاطر مشکل موقت اینترنتم نتونستم عکس دخملی رو ببینم و براتون کامنت بذارم
حالا که میبینم شما پیش قدم شدی میفهمم واقعا دل به دل راه داره
اگر دوست داشتید وب بهارو لینک کنید به منم خبر بدید تا به عنوان اولین وبلاگ ،خونه مجازی فرنیا جونو لینک کنم.



marmarbanoo
14 دی 91 1:06
vay joooooooon in hame nin k man hamashono dos daram...bahar mehraboonam mibosanet khaleeee


مرسی خاله مرمر
مامان فرنیا
14 دی 91 22:48
سلام خوشحال میشم حتما لینکتون میکنم


سلام منم همین طور


مریم
15 دی 91 18:34
عجب مامان و بابای باهالی از حالا فکر دوستای نینی شونن
همه نینی های مهمونی ناز بودن بهار خانمم که گل نازها بود خیلی هم نسبت به مهمونی قبل خانم تر و زیبا تر شده بود
خدا حفظش کنه براتون
مامان بهار زود به زود اپ کن عاشق نوشته های زیباتم

چطور پاسخ بدم این همه لطفو
چشم حتما زود به زود اپ میکنم الان چند روزه در گیر عکسای جدید بهار خانمم که تو دوربین زندانی شده
مامان سوگل
16 دی 91 12:25
واااااااااااااااااای
چقدر نینی خوشمل موشمل
مامان بهار زود به زود آپ کن مادر ما منتظریم


چشم عزیز فعلا معطل عکسای جدید بهارم
مائده
18 دی 91 15:41
بهار جون دوستت دارم را به تو هدیه میکنم


مائده جون منم همین طور
غریبه
20 دی 91 12:13
چقدر فرشششششششششششششششته اونم روی زمین
خدا حفظتون کنه
مامان بهار فرشته آخر تعبیر بود


به معنای واقعی فرشته ان اینا
تارا
20 دی 91 12:14
بهاروووووووووو ببین
چه عسل شده
بخورمت خاله


نخوری منو خالهههههههههههههه
الی مامان
28 دی 91 10:21
جمعتون جمع 3 ساله 6 ساله 9 ساله ... هی همین عکس و بگیرین و بزرگ شدنتون و به رخ دنیا بکشید....