بهاربهار، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

بهانه ما بهار

چهار ماه و نیمه شده ای و انقدر توانا که باور نمیکنم

1391/9/29 23:47
نویسنده : مامان بهار
223 بازدید
اشتراک گذاری

 

دیگر همه را میشناسی  ،جیغ میکشی ، ذوق میکنی ، با سر و صدا با ما حرف میزنی  ،دست میدهی،کم کم به اسمت عکس العمل داری  ،غلت میزنی از این سمت تا آن سمت تخت ،به زور دارو نمیخوری ،خودت را لوس میکنی، سفره را میشناسی و هر وعده برای غذا گریه میکنی ، اشیا را به راحتی در دست میگیری و بازی میکنی با اسباب بازی هایت آشنا شده ای و دوستشان داری ، با عروسک هایت حرف میزنی و آقون آقون راه میاندازی با دست آب بازی میکنی  ،کمی هم مامانی شده ای و بغل هر کسی نمیروی  ،با جیغ و صوت اوا سمفونی مینوازی وآواز صبحگاهی میخوانی و هر روز صبح مامان را بیدار میکنی و انگشتت را در چشمم میبری تا بلند شوم ،پدرت را عجیب دوست داری و برای رفتتنش گریه میکنی و..........................

 از همین حالا دلم برای تمام روزهایی که درآنم تنگ میشود

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان پرنیان
28 آذر 91 2:35
سلام مامان بهار..
دخملی چقدر قشنگه...هرچقدر اینطرفتر بریم و بزگرتر هم بشه خوشگلتر و بامزه تر میشه..یعنی کلا خاصیت بزگر شدن بچه هسات..
مامان بهار..فونت نوشته هات یه کم ریزه..بزرگتر بنویسیی کمتر چشمو اذیت میکنه


سلام عزیزم ممنون از لطفت به بهار و از انتقاد به جات به من چشم حتما درشتش میکنم
پویا تم
28 آذر 91 9:59
سلام عزیزم برا طراحی تم تولد و جشن دندونی وشب یلدا با عکس های کوچولوتون به وبلاگم سر بزنید





سلام
چشم حتما
مینو
29 آذر 91 19:11
ای جونم هزار ماشا الله چه بزرگ شده
مامان پویان و آیسان
29 آذر 91 19:20
واااااااااااااااااااااااااااای عزییییییییییییییییییییییییییییییییزم چه ماه شدی خانم مبارک باشه خونه مجازیت عششششششششششقم


ملسی خاله فلشته
من و آیسان هل دوتامون ماهیم
الی مامی آندیا
30 آذر 91 0:50
وای قزبون این دخمل خوشگل بشم من . یه بوس گنده از لپاش کن از طرف من


ممنون الی جونم
رها
30 آذر 91 0:59
بهارررررررررررجونی ماشالا چه خانومی شدی


تشکر خاله رها خانمی از خودتونه خانم گل
mahsa
30 آذر 91 19:42
ey janam ghorbonesh besham 5 mahegit mobarak jigaram
ندا
2 دی 91 9:41
سلام،من به اينترنت دسترسي نداشتم سمانه جونم
بهار خيلي بزرگ شده،خيلي نازه،جيگره منه
حتما يه روز ويام ميبينمش
خدا براتون حفظش كنه


سلام ندا جونم ممنون که اومدی
هر وقت بیای خونمون خوشحال میشیم اینجا هم خونه مجازی بهار خانمه همیشه سر بزن و نظر بذار.
احسان
7 دی 91 12:36
من همكار باباي بهار هستم. امروز بابا مهدي اين وبلاگ رو به من داد و اولين بار هست كه ميام به وبلاگ بهار خانم. اسم وبلاگ بسيار بسيار قشنگه. و اين پست واقعاً ريز بينانه بود! خيلي لذت بردم ...
تبريك ميگم بهار جان. والدين بسيار نازنيني داري. شاديهايتان پايدار و برقرار باد خانواده بهاري.



عمو ممنون که به وبلاگم سر زدی.