بهاربهار، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

بهانه ما بهار

چه حرفها که ننوشتم برایت

1392/10/4 0:48
نویسنده : مامان بهار
113 بازدید
اشتراک گذاری

 

حرفهایی بود که در دلم ماند و ریشه اش خشکید بس که ننوشتم برایت

حرف هایی که هر شب مرور میکردم که فردا حتما برایت بگویم و نشد

 

جا ماندم دخترم

کم آوردم از تو

نتوانستم حریف تحرک و انرژی تو باشم

بسیار فعال و شادابی و بسیارپر تحرک و شاد

 

انرژی ام کم امد دخترم در مقابل روزمرگیهای تو که اگر رها یت کنیم شب ها هم ادامه خواهد داشت

کم اوردم از نخوابیدنت از 24 ساعت مرا طلب کردنت

 

نفهمیدم چطور هم بی تابی های ترا اجابت کنم و هم بخوانم و بنویسم و به روز باشم و بی سواد نمانم

دو سه ماهی که گذشت کمتر برایت نوشتم اما بیشتر و بیشتر وبیشتر کنارت بودم و برای تو بودم

 

این روزهای گذشته فقط و فقط ترا اجابت کردم

اگر ننوشتم و نخواندم و به روز نبودم وبی سواد ماندم ببخش

 

١٦ ماهگی بهار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فرنيا
4 دی 92 7:52
و اين حرفهاي ننوشته هر روز و هر روز بيشتر ميشه
باباي بهار
4 دی 92 12:56
انشاءاله اين روزا مي گذره و شما هم كمي بيشتر مي توني براي خودت وقت بزاري و اين حست تغيير خواهد كرد. اين اراده اي كه من از شما مي بينم هر كار سخت و دشواري رو مي تونه انجام بده و شما واقعا" با كارات ثابت كرده اي كه خواستن توانستن است.
mahsa
23 دی 92 0:07
اين روزا ميگذره ولي ما ازين روزا نميگذريم....
مامان بهار
پاسخ
Vali kheili zud faramush mikonim lahzehai ro k forsate sabteshuno az dast midim